Friday 14 October 2016
Rindu UMMI Posted at 14:07:00 0 comments (+)


Percaya tak kita kenal sekejap je . sedih bila kenang balik apa yang aku dah buat . Rasa bersalah sebab tinggal kau sorang-sorang dalam bilik tu . dah lah bilik tingkat 5 . walaupun kita satu bilik hanya sebulan tapi aku sangat rindu kau . aku keluar u pun bukan sebab kau sebab masalah dengan diri aku . kau roommate yang paling okay aku dapat . yelah dalam bilik tu kau dan aku je kan . kongsi bilik . ketinggian sama , nama pun sama . kau lawa sangat , rajin pula tu . selalu bersemangat . mana kau dapat semangat yang tinggi macam tu eaaa..

Post aku malam ni tentang roommate aku di uum . nama dia ummi Sabrina , bilik 533 . orangnya lawa seperti namanyaa .. dia ni rajin gila . dia budak Selangor dan kms . dia ambil course Islamic banking . budak pandai ni tau . kakak dia budak femes uum . ummi nadia . memang tak pernah tahu pasal kakak dia sampailah dia citer sal kakak dia .  aku satu bilik dengan dia hanya sebulan ( act, tksmpai sebulan) banyak benda yang kitorang buat sama-sama dalam tempoh perkenalan aku dan dia . awal-awal satu bilik, dia jenis yang takde kawan tapi mudah dapat kawan, sepanjang minggu orientasi aku jalan dengan dia . lepak pun dengan dia . dia jenis yang suka bertanya dan suka duk depan dalam majlis . memang tempat paling depan dia pilih. Tak boleh dinafikan yang dia memang bagus dalam belajar . habis orientasi kitorang pegi vmall ( mall dalam uum) masa tu kitorang pegi ramai-ramai dengan kawan matrik aku .

About

(^ ᴗ ^)★彡
umi mashitah
20 . MY.
A STUDENT. ♡
tagboard
Twitter
Instagram
Credits
Layout by mymostloved with script, background and image.