Tuesday 13 December 2016
NEW LIFE NEW DREAM Posted at 10:00:00 0 comments (+)

Hampir dua bulan kehidupan aku berubah , hanya sekejap je perkara sebegitu berlaku dalam hidup aku , tak pernah aku bayangkan aku ambil keputusan macam tu . Bagi aku keputusan tu mungkin membawa satu hikmah . Hidup aku sekarang a little busy even duk rumah je . Aku buat online business . Awal-awal start rasa macam susahnya nak buat business tapi atas semangat aku , aku cuba kosisten dalam online business ini . Walaupun aku tak berapa kuat lagi untuk menghadapi orang sekeliling aku tapi aku cuba untuk menghadapinya slow. Alhamdulillah berkat doa mak ayah , aku punya online business agak berjalan dengan lancar . Aku terasa sesuatu perkara baru untuk aku untuk handle customer, untuk memberi service yang terbaik untuk customer . Even ada orang yang tak suka cara aku , aku tak kisah sebab masih ramai yang nak beli dengan aku . Bila mulanya aku cari duit sendiri , aku tahu betapa susahnya ayah aku cari duit untuk family selama ini . Untuk masa sekarang aku tak guna duit mak ayah untuk keluar dengan kawan-kawan . Aku cuba belajar untuk manage duit masuk and duit keluar beserta duit untuk saving and untuk belanja diri sendiri and family . Family aku biasa-biasa sahaja . Kadang-kadang aku terfikir untuk beri bantuan kepada family aku walaupun hanya beli benda yang kecil . Nak tunggu aku graduate mungkin bertahun-tahun lagi memandangkan aku agak tak pasti dengan keinginan aku . Thank you ALLAH for giving me this opportunity to give something to my parents and family .
All rights reserved your blog
HOME | OLDER ENTRIES ▶


About

(^ ᴗ ^)★彡
umi mashitah
20 . MY.
A STUDENT. ♡
tagboard
Twitter
Instagram
Credits
Layout by mymostloved with script, background and image.